czwartek, 5 lutego 2009

South Park Imaginationland




W AppStore pojawiła się już jakiś czas temu, choć jakoś nie miałem ochoty grać postaciami z serialu, który średnio przypadł mi do gustu, głównie ze względu na niektóre niezbyt śmieszne, czasem żałosne "gagi". Na szczęście fakt ten poszedł już w niepamięć a bardzo niska cena kusiła mnie do zakupu, aż w końcu postanowiłem przełamać barierę między mną a South Parkiem i zostałem szczęśliwym, jak się później okazało, posiadaczem South Park Imaginationland.



Gra, jak się okazuje, ma niewiele wspólnego z serialem (przynajmniej na początku, bo daleko jeszcze nie zaszedłem), poza postaciami i rysunkową, bardzo ładną grafiką, która na pewno przyciąga. Poza grafiką bardzo istotną rolę pełni dźwiękowa, która jest całkiem w porządku, chociaż po jakimś czasie dźwięki odbijania się naszej postaci od wszelakich ścian, czy grzybowych skoczni mogą być nieco irytujące, ale jeśli przy South Park IL nie będziemy spędzać długich godzin, raczej nie będzie nam to przeszkadzać.

Pora rozpocząć rozgrywkę! Zaczynamy od krótkiego tutorialu, który ma nas przygotować do gry. Tutorial na szczęście do najdłuższych nie należy, bo w South Park IL niewiele możemy robić. Mamy tylko 4 możliwości: obejrzenie całej mapy z pomocą akcelerometra, wycelowanie i wystrzelenie naszej postaci, podbicie jej do góry oraz skierowanie, akcelerometrem, jej lotu w odpowiednią stronę.



Sama gra polega na tym by zebrać określoną ilość tęcz (jak zbierzemy wszystkie dostaniemy więcej pkt) i wylądować w odpowiednio do tego przeznaczonym polu. Cały ten proces do najłatwiejszych nie należy, bo na naszej drodze spotkamy wiele przeciwności; poza tym kiedy nasza postać wyląduje poza przeznaczonym do lądowania polem i nie ma już siły na pasku siły, musimy zaczynać od nowa. Pasek siły rośnie kiedy odbijamy się od czegokolwiek i im większy ma rozmiar tym większą siłą możemy działać na naszego bohatera, a bardzo często będziemy musieli to robić.

Kończąc dodam jeszcze tylko, że grę warto ściągnąć, tym bardziej, że ma najniższą cenę z możliwych, a zabawy dostarczy nam na bardzo bardzo długo (dużo więcej niż TikiTowers).

Aha, jeszcze jedna rzecz. Gra ma jeden błąd, który może niezbyt przeszkadza, ale mnie osobiście na początku irytował; otóż nie ma możliwości gry na ekranie poziomym, a jak ktoś się do takowego przyzwyczai to ciężko mu jest się przestawić, ale po kilkunastu minutach przestałem to zauważać, także spokojnie ;)

Zapraszam do pobierania, na koniec jeszcze dwa screeny z gry:





Link do recenzji na portalu MyApple: MyApple.pl

Źródło: iTunes Store
Cena: 0,79 €
Moja ocena: 4+/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Liczniki na stonę