czwartek, 5 marca 2009

Volkswagen Polo Challenge - czyli jak promować auto




4 marca w Szwajcarii rozpoczęły się targi Genewa Motor Show 2008, czyli najbardziej prestiżowe targi motoryzacyjne w Europie. Jednym z aut, które na targach mają premierę, jest najnowszy Volkswagen Polo. Co to ma wspólnego z Apple i AppStore? Okazuje się, że AppStore i VW połączy firma FISHLABS, która swoją aplikacją - Volkswagen Polo Challenge - będzie promować najnowsze auto niemieckiego producenta.

Aplikacja od FISHLABS ma być w pełni trójwymiarową grą wyścigową, w której użytkownik będzie mógł poznawać najnowsze auto Volkswagena. Oprócz świetnej grafiki, Volkswagen Polo Challenge będzie posiadać bardzo przyzwoity model jazdy, a fizyka w grze będzie stała na najwyższym poziomie. Gracz będzie miał możliwość jazdy po ośmiu trasach, które różnić się będą nie tylko krajobrazami, ale i poziomem trudności. Ponadto o muzykę w grze zadba Feinkost - zespół z Hamburga.

Promocja nowego VW Polo nie ograniczy się jednak do samej jazdy. Gra ma posiadać wbudowaną wyszukiwarkę najbliższego dilera Volkswagena i za pomocą GPS-a i Google Maps ma pokazać użytkownikowi drogę do salonu. Jak mówi Michael Schade, CEO FISHLABS: "Wszyscy mówią o iPhonie i iPodzie Touch, które są już bardzo popularnymi konsolami gier. Z pomocą naszych fanów i przyjaciół niedługo miliony graczy bedą się cieszyć z jazdy Volkswagenem Polo na swoich urządzeniach."









Gra ma być dostępna w AppStore już pod koniec marca, ceny natomiast jeszcze nie znamy, możemy tylko przypuszczać, że skoro gra ma być reklamą i promocją nowego Volkswagena, to i cena nie powinna być wysoka.

Link do artykułu na portalu MyApple: MyApple.pl

Źródło: iphonegamenetwork.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Liczniki na stonę