piątek, 20 marca 2009

Ngmoco szykuje 3 nowe produkcje do App Store




Ngmoco, producent takich hitów jak Rolando, czy Topple, szykuje 3 kolejne tytuły, które w pełni wykorzystać mają zalety nowego iPhone 3.0 SDK. W dordze do App Store są: LiveFire (FPP z multiplayerem online), Touch Pets Dogs (typowa gra dla dziewcząt, w której gracz opiekuje się psem) oraz Star Defense (w pełni trójwymiarowy tower defence).

Ngmoco, jeden z najpopularniejszych deweloperów dla App Store, który miał swoje „5 minut" podczas prezentacji najnowszego oprogramowania dla iPhone'a w wersji 3.0, szykuje już 3 kolejne produkcje dla telefonów oraz odtwarzaczy marki Apple. Dwie z trójki gier, będących już w drodze do internetowego sklepu Apple, zostały oficjalnie zaprezentowane podczas wspomnianego Keynote'a, który odbył się 17-ego marca bieżącego roku w siedzibie Apple, w Cupertino.

Pierwsza z trójki to LiveFire, czyli FPP w trybie multiplayer. Jak nietrudno się domyślić, gra ma polegać głównie na eksterminacji przeciwników. Całkiem możliwe, że będą rózne tryby rozgrywki, typu Capture the Flag, czy Team Deathmatch, ale to tylko przypuszczenia. Gra wykorzysta w pełni jedną z nowości w iPhone 3.0 SDK - płatności za elementy w grze. Otóż za nabycie nowych broni gracze będą musieli zapłacić prawdziwymi pieniędzmi z konta w App Store. Sumy, jak można było zobaczyć podczas prezentacji gry, nie należą do najwyższych, ale jeśli się skumulują, a gracz kupi kilka różnych „ulepszeń", staną się całkiem pokaźne. Warto jednak zwrócić uwagę na fakt, który skreśla tę pozycję w oczach pewnej liczby graczy - wygrywać będą bogaci, a nie Ci, którzy mają doświadczenie, czy zdolności.

Poniżej prezentujemy film z gry:


LiveFire FPS multiplayer test demo from iPhone SDK3 event from ngmoco:) on Vimeo.



Kolejna z gier, które planuje wydać ngmoco to Touch Pets Dogs, czyli nic innego jak symulator opieki nad psem. Gra, choć niewiele ma wspólnego z LiveFire, również wykorzysta nowości z iPhone 3.0 SDK i podobnie jak w LiveFire, chodzi tu o płatności za elementy w grze. Gracz zapłaci m.in. za zabawki, czy dodatki, które będą „niezbędne" do dobrej zabawy. Fakt płacenia za elementy gry w Touch Pets Dogs, podobnie jak w LiveFire, może negatywnie wpłynąć na graczy, którzy płacąc za samą grę (niewykluczone, że obie będą darmowe, a płatne będą tylko elementy dodatkowe) oczekują, że korzystać z niej mogą w pełni, a nie są za każdy szczegół zmuszani płacić pieniądze.

Poniżej film z gry:


Touch Pets Dogs - Hands-on demo! "Basic Care" from ngmoco:) on Vimeo.



Ostatni tytuł to Star Defense, czyli w pełni trójwymiarowa gra typu tower defence. Zadaniem gracza będzie obrona każdej z siedmiu dostępnych planet przed atakiem najeźdźców. Nowością w grze będzie grafika, która zrewolucjonizuje gry typu tower defence dla iPhone'a/iPoda Touch.

O dodatkowych płatnościach w grze nic nam nie wiadomo, ale niewykluczone, że i tutaj ngmoco wykorzysta w pełni nowe SDK, choć zdaniem wielu byłoby to już samobójstwem.

Poniżej prezentujemy screen z gry:



Link do artykułu na portalu MyApple: MyApple.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Liczniki na stonę